Horizon Zero Dawn

Aug 06

Aug 06

Call of Duty: World at War Map Pack 3 Available Today, Game with Developers this Saturday!

Josh Olin's Avatar Posted by Community Manager, Treyarch

Map Pack 3 for Call of Duty: World at War is releasing today on PSN for $9.99!

Map Pack 3 further expands the COD multiplayer experience with four new maps. Fight for ocean territory in “Battery,” defend Russia’s resources in “Revolution,” and battle in the dense streets of “Breach.” Zombies return in “Der Riese” (Zombie Factory), a Nazi research facility featuring a weapon upgrading Pack A Punch Machine, teleporters, and 10 Trophies.

To celebrate the release of Map Pack 3, we’re participating in a Game with Developers event for the PLAYSTATION 3 this weekend!

It takes place Saturday, August 8th from 1:00 – 5:00 PM PST (see PSN ID’s below). You simply add one or more of the below accounts to your Friends List, and hit the various developers up for some fragging! Note that their friend lists typically fill up fairly quickly, so type fast!

PSN ID’s:
codwwtaa
codwwtab
codwwtac
codwwtad
codwwtae
codwwtaf
codwwtag
codwwtah
codwwtai
codwwtaj

This weekend is also kicking off the Week of Double-XP, which is just icing on the cake for a Game w/ Developers event! Double-XP will be ending one week from Map Pack 3’s launch (Thursday, August 13th @ 10:00AM PST).

Josh Olin
Treyarch Community Manager
@JD_2020

Add Your Own

PAGE 1 3 4 5 6 7 15

NuckingFutt said:

August 6th, 12:41 pm

WHEN IS THE GAME GOING TO BE AVAILABLE!!! “TODAY” IS NOT GOOD ENOUGH, GIVE US A TIME HATERS, OR JUST RELEASE IT ALREADY!!!

ironman12 said:

August 6th, 12:41 pm

camarena17, stop yelling. The store is updated at 4-4:30ish Pacific Time. I live in Washington State.

bluecrab180 said:

August 6th, 12:42 pm

5 pm

s1lentchaosjr said:

August 6th, 12:42 pm

what lumbeemom33 i said nutin about 360

elozanoll16 said:

August 6th, 12:42 pm

2:42 P.M. IN TEXAS NO MAPPACK =(

LUMBEEMOM33 said:

August 6th, 12:42 pm

BTW THEY DON’T CUSS AS MUCH ON MAP PK 3

Maverick2295 said:

August 6th, 12:43 pm

glad you understand samurai400, btw, you can just call me Mav-

LUMBEEMOM33 said:

August 6th, 12:43 pm

s1lentchaosjr JUST LETTING PPL NO THAT PS3 RULEZZZZZZZZZZ

VivaGardner said:

August 6th, 12:44 pm

I’ve never seen so many tools posting in all capital letters.

bluecrab180 said:

August 6th, 12:44 pm

ps3 rules, 360 just has earlyer updates, and is cheaper

samurai400 said:

August 6th, 12:44 pm

O AND THE SIGHNED POSTERS WHERE A LIMITED NUMBER OF COPIES SO IF ANYBODY WANTED TO GET ONE THEY SHOULD GO A.S.A.P THATS WAT IT SAID ON GAMESTOP.COM IF U BUY IT ONLINE IT COMES WHEN U GET THE GAME BUT IF UR SMART ULL JUST WALK IN THE STORE AND PUT 5 BUX DOWN AND THEY HAND U THE POSTER RIGHT THEN AND THERE LOL.SO I GOT MINE A WHILES AGO.CUZ THE GAME ISNT OUT FOR A WHILE

s1lentchaosjr said:

August 6th, 12:44 pm

over 200 comments in around 1 hour

yucka00 said:

August 6th, 12:45 pm

I am in Oklahoma, Central US, and no Map Pack 3 yet.. It is 2:50pm here.. Is there as much cussing and the other non sense on this Zombie Mod??

s1lentchaosjr said:

August 6th, 12:46 pm

360 is crap i know

LUMBEEMOM33 said:

August 6th, 12:46 pm

yucka—nope

LUMBEEMOM33 said:

August 6th, 12:46 pm

we r the reason–ps is #1

LUMBEEMOM33 said:

August 6th, 12:47 pm

north carolina here–3:48–no m p yet UGHHHH

samurai400 said:

August 6th, 12:47 pm

XBOX DOES SUCK CU THE HEAD GUY AT MICROSOFT ADMITED WANTING TO LEAVE TO SEE HOW FAR THE PS3 CAN GO VISHUALLY EC.HE ADMITED THEY MAXED OUT THE CAPIBILITES OF THE XBOX.ONTOP THAT DO U KNOW HOW MANY XBOXES BREAK OR BURN UP A DAY LOL.SUX FOR THEM

LUMBEEMOM33 said:

August 6th, 12:48 pm

SAMURAI–U R SO TELLING THE TRUTH–LOL

samurai400 said:

August 6th, 12:49 pm

ANTI-XBOX LOL

callthekiller said:

August 6th, 12:49 pm

i live on da coast of NC and its 3:50 here… wheres the map packkk

s1lentchaosjr said:

August 6th, 12:49 pm

must kill zombies plz release within 10 min

camarena17 said:

August 6th, 12:49 pm

i cant wait 4 hours ironman. i just cant do it. i have baseball practice from 5 to 8 and then i get school crap after. :( ill have to wait til tomorrow!!!!!!!!!!!!!!!

poolparty1 said:

August 6th, 12:49 pm

everyone with angry comments calm down and take it out on the zombies when the map pack comes out

bruce27519 said:

August 6th, 12:50 pm

@Ironman12 Dude, chill out towards Yuaskme, it doesn’t matter if he’s a “flamer” or not, doesn’t matter if you like him or not. He has every right to be here just like you. I understand that maybe you are “scared” or something, but don’t be…. 9 out of 10 flamers are not into you. :)

LUMBEEMOM33 said:

August 6th, 12:50 pm

LOL—SO TRUE ANTI-XBOX—PS3 ONLY

bluecrab180 said:

August 6th, 12:51 pm

camarena17 – 4 hours is nothing, i waited till 1 in the morning, and from 8 am to 4 pm

bruce27519 said:

August 6th, 12:51 pm

NC here also… Was hoping they would have this out already… Oh well.. I still have COD4 which is THE BEST!
11-10-09 I love the countdown :)

s1lentchaosjr said:

August 6th, 12:52 pm

cant cryofreeze self it will take to long dam

LUMBEEMOM33 said:

August 6th, 12:52 pm

MY HUBBY IS LAUGHING AT US CAUSE WE R TALKIN CRAP BOUT EWWWXBOX—UGLY WORD UGLY–LOL

Maverick2295 said:

August 6th, 12:52 pm

so true bruce, so true

camarena17 said:

August 6th, 12:52 pm

yea but bluecrab i wont be able to play today! im busy from 5 to tomorrow!

samurai400 said:

August 6th, 12:53 pm

INFACT SONY MANAGER EVEN SAID U GET WAT U PAY FOR.THATS WHY THEY REFUSED TO LOWER THE PRICES ON THE PS3 UNTIL NOW.THATS WHY FINANCIALY THEYR DOING SO BAD.PEOPLE WANT WATS CHEAP AND THE XBOX PEEPS ARE GETING WAT THEY PAD FOR LOL

s1lentchaosjr said:

August 6th, 12:53 pm

please update within 5 min

camarena17 said:

August 6th, 12:54 pm

dont you guys love the haters that think queer-box has better graphics?

LUMBEEMOM33 said:

August 6th, 12:54 pm

MY PS3’S HAVE NEVER HAD ANY PROBLEMS BUT MY HUBBYS XBOX HAS BEEN REPAIRED TWICE

bluecrab180 said:

August 6th, 12:54 pm

ps3 users are not getting what they pay for, updates a day late…while the cheap xbox users get updates as soon as they wake up…

elozanoll16 said:

August 6th, 12:54 pm

THAT SUCKS CAMARENA17

Da512BOY said:

August 6th, 12:55 pm

well if the map pack would come out we wouldn’t have the angry comments i just wanna play now i’m tired of waiting i stayed up all night they should’ve anticipated this and updated yesterday or somethin not at 4 or 430pm pst thats like 7 here which is f****** late for me to not have slept yet

LUMBEEMOM33 said:

August 6th, 12:55 pm

I WANT MY MAP NOW NOW NOW

s1lentchaosjr said:

August 6th, 12:55 pm

360 cant even bear to whatch it self

jfrank_091 said:

August 6th, 12:56 pm

its 4:55 here in Nova Scotia, Canada and on my playstation store there is still no map pack three. i need to know when it’ll be out!

samurai400 said:

August 6th, 12:56 pm

I WISH THEY HAD MORE MAP PACKS FOR COD 4 SO WE CAN GO BETWEEN THE 2

ironman12 said:

August 6th, 12:56 pm

Sorry to hear that camarena17.

ironman12 said:

August 6th, 12:56 pm

Got to Go. C yall L8r

LUMBEEMOM33 said:

August 6th, 12:57 pm

LOL—TRUE TRUE—IT WILL BREAK –s1lentchaosjr

LUMBEEMOM33 said:

August 6th, 12:57 pm

BYE IRONMAN12

elozanoll16 said:

August 6th, 12:57 pm

3:00 PM NO MAPPACK

samurai400 said:

August 6th, 12:57 pm

LOL ID RATHER WAIT A DAY LATER THAN THE XBOX WITH MY PS3 THAN TO GET IT A DAY EARLIER ON THAT STUPID COUNSOL

s1lentchaosjr said:

August 6th, 12:57 pm

2 min plz update!!!

PAGE 1 3 4 5 6 7 15
Comments are closed. We close the comments for posts after 30 days

PlayStation Blog